2 Mayıs 2011 Pazartesi

BU YIL KAÇ KEZ MUTLU OLDUNUZ..


8 yorum:

Profösör dedi ki...

paylaştığın şiir le mutlu olduk.. Yüzümüz tebessüm etti. Hayatımız şiir gibiaksın.. Herkes mutlu olsun..

destina dedi ki...

Amin..yüzünüzdeki tebessüm eksilmesin inş..)))

Asahhara dedi ki...

Ben de inanıyorum bu yıl güzel şeyler olacak canım arkadaşım. Biz yeter ki hiç bir zaman umudumuzu yitirmeyelim.

destina dedi ki...

inş güzel arkadaşım bende inanıyorummmmmmmm..)

Profösör dedi ki...

Mutluluğun başlangıç noktası, insanın kendisini tanımasıyla oluyor. Bunun anahtarı da her işe besmeleyle başlamak.

Bir tebessüm daha bırakıyorum buraya.. Yüzün daila tebessüm etsin..

destina dedi ki...

Amin..inş hepimizin yüzü tebessümle baksın..

Profösör dedi ki...

Bir esrarın içinde bir sır,
bir sırrın içinde de esrar olurum.
İşte bunun gibi,;
bir mechulün içinde bir malum,
bir malümun içinde bir meçhül olurum.

İşte ben buyum...

Seni aradığımda çıkmaz sokaklarda yolumu bulur,
seni unuttuğmda put alanlarında kaybolurum.

İşte ben buyum...

Bir İsmail gibi bilerim bıçağı bir bilinç olur;
bir İbrahim gibi koç olur, kurban olurum.

İşte ben buyum...




Not: Bir maniniz yoksa sizi sayfamıza davet ediyorum. Bir dostluk kahvesi, dostluğumuzu daha da pekiştirecektir.

destina dedi ki...

o güzel yüreginiz ve dostlugunuz için çok tşkler..